Hegyvidéki Önkormányzat

Programjaink
Állatkertben jártunk

2016. szeptember 19-én ismét megrendezésre került a Sérült Gyermekek Napja az Fővárosi Állat-és Növénykertben, amelyre több osztály is ellátogatott iskolánkból. A 6. osztály beszámolója a kirándulásról:

Az idén ismét vendégül látott minket a budapesti Állatkert. Az iskolából reggeli után indultunk. Lesétáltunk a 105-ös buszhoz. Közben utcanév táblákat néztünk, olvastunk. A megállóban megbeszélhettük meddig utazunk,hol szállunk le, hány megállót megyünk,mikor érkezik a busz, mennyi lesz a várható menetidő. Az Állatkertben a szervezők VÁRTAK minket. Nem volt várakozás, nem volt türelmetlenség. A "szokásos" látványosságon kívül sok sátorban külön programokkal, koncerttel kedveskedtek a szervezők.

A gyerekek különösen élvezték a fóka bemutatót. Nagy élmény volt, hogy több autista tanulónk is megsimogatta az emut. A játszótér hiába volt tömve, mindenki tudott azzal játszani, amivel szeretett volna. Minden pedagógus mindenki "gyermekét" hintáztatta, vigyázott a gyerekekre.
Remek nap volt. Sok praktikus ismeretet tudtunk mutatni, átadni. Köszönjük azoknak a szülőknek a nélkülözhetetlen segítségét, akik velünk tartottak. És köszönjük a Fővárosi Állat- és Növénykertnek a vendéglátást.